Dogovori so stekli že pred pandemijo, kriza v Rdečem morju pa je partnerje spodbudila k podpisu carinskih in prometnih sporazumov, ki bodo olajšali trgovanje ne le med državama, pač pa tudi med celinama, so prepričani podpisniki.
Povezava med Trstom in Dumyatom bo zaživela jeseni. Trajekt s tovornjaki, ki bodo prevažali predvsem živilske izdelke, bo v pristanišče priplul en krat tedensko. Novo pomorsko linijo bodo februarja predstavili na logističnem sejmu v Berlinu, saj sta ciljno tržišče namreč srednja in vzhodna Evropa. Gre za strateški korak, pravi vodja tržaškega pristanišča Zeno D'Agostino, ki sledi prepričanju, da bo Sredozemlje doživelo industrijsko rast.
"Turčija je za tovrstne naložbe že pripravljena. Državi, ki imata velik razvojni potencial, pa sta Egipt in Maroko. Gre za procese približevanja oziroma krajšanja dolgih logističnih in gospodarskih povezav. Mi se na to pripravljamo," je povedal D'Agostino.
Krhkost globalnega gospodarstva je že pokazala pandemija, spomni prvi mož tržaškega pristanišča in doda, da je dolgoletna povezava s Turčijo zaživela prav v času vojne na Balkanu. Tudi povezavo z Egiptom bo vodilo tržaško podjetje Samer & Co, sicer v lasti danske družbe.
"Egipt nima veliko avtoprevoznikov, zato bo ta bilateralna povezava izredna priložnost tudi za italijanske prevoznike," je dejal.
Iz Italije proti Egiptu naj bi prav tako potovala živila, pa tudi farmacevtski in tekstilni izdelki. Naslednji korak bo sklenitev sodelovanja z maroškim pristaniščem Tanger, napovedujejo v Trstu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje