10 let izkušenj imate s priključnimi hibridi, kaj ste se naučili v tem času, smo v Avtomobilnosti na posebnem dogodku v Nemčiji vprašali vodjo inženirjev za model plugin pri znamki Mercedes Benz Michaela Scholza, ki pravi: "To, da ima vozilo vedno dovolj moči za normalno vožnjo, in to, da je električni doseg dovolj velik, da lahko vsakodnevne opravke naredimo v električnem načinu vožnje, brez emisij."
Takšni priključni hibridi, ki imajo baterijo s kapaciteto dobrih 25 kilovatnih ur, niso več le avtomobili, ki so jih nemški poslovneži kupili, ker so bili zaradi majhnega električnega motorja upravičeni do subvencije. Priključni hibrid danes omogoča veliko popolnoma električne vožnje. Precej več kot predhodniki.
Bencinski ali dizelski motor le za rezervo
Moderen priključni hibrid je danes pravi električen baterijski avto, ki ima bencinski motor le za rezervo. Električna vožnja je zdaj bistvenega pomena. Zato je zaloga baterij zdaj bistveno večja in zadošča za vsaj 100 kilometrov električne vožnje. To je po statistikah pri veliki večini voznikov dovolj za vse dnevne vožnje. Po novem niti izpraznjena baterija ne pomeni, da je treba preklopiti na bencin ali dizelsko gorivo. Na zaslonu v vozilu smo med testom prebrali, da imamo le še za pet kilometrov električnega dosega. Ker je bila na poti polnilna postaja Ionity, smo lahko priključni hibrid polnili hitro. Preizkusili smo storitev Plug-in charge, ki pa trenutno deluje na Ionityjevih polnilnicah, ne pa tudi na naših Gremo na elektriko in Petrolovih.
Za polnjenje nismo potrebovali kartice. Z avtom smo zapeljali na polnilno mesto, priklopili polnilni kabel, avtomobil in polnilnica sta se hipoma sporazumela. Čeprav smo imeli skoraj popolnoma prazno baterijo, je avtomobil polnil maksimalno. Seveda polnjenje ne poteka tako hitro kot pri klasičnem električnem mercedesu, ampak vseeno govorimo o polnjenju s 55 kilovati.
Taka vožnja je manj stresna. Če že v startu vemo, da se bomo vozili 200 km/h po nemški avtocesti, ali se podali na daljše potovanje, je najbolje že na začetku načrtovanje poti zaupati avtomobilu, ki sam prilagodi vožnjo tako, da bo najučinkovitejša. Mercedesov sistem zna sam načrtovati našo pot. Avto ve, kako dolga je razdalja, pozna kartografijo poti, pozna vse karakteristike in bo prilagodil vožnjo temu, da bo najučinkovitejša in bomo elektriko porabljali tam, kjer bo to najbolj smiselno.
Še več o priključnih hibridih, polnjenju in pametnem načrtovanju poti pa v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost. Priključne hibride zadnje generacije Mercedes-Benz smo v Avtomobilnosti že podrobno preizkusili. Tudi v hladnem vremenu. Vabljeni k ogledu videoprispevka iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje