Letos zaznamujejo 100. obletnico od začetka prve dirke. V petih tednih bodo tekmovalci s 130 starodobniki prevozili 13.000 kilometrov, kar je enaka pot, kot jo je leta 1907 uspelo prevoziti petim avtomobilom.
Vsi Chevroletovi avtomobili, ki sodelujejo v letošnji dirki, so bili proizvedeni med letoma 1928 in 1950 Eden izmed sodelujočih je tudi Chevroletov kupe iz leta 1930 s šestcilindričnim motorjem moči 37 kW/50 KM.
Dirka namenjena avanturistom
Za volanom sedi 37-letna Michele Shapiro, njen sovoznik, navigator in mehanik pa je 27-letni lastnik vozila Dan Rensing.
Dan Rensing pojasnjuje, da je chevrolet kupe 1930 kupil ravno z razlogom, da se udeleži dirke Peking-Pariz: "Ko sem se odločil sodelovati v dirki, sem iskal avtomobil, ki je v voznem stanju, a vseeno dovolj poceni. Chevrolet je bil prava rešitev. Chevrolet je bil vedno pojem kakovosti in robustnosti. Avtomobil sem našel v Minnesoti, nakar sem ga pripeljal v Ohio, kjer sem ga restavriral in pripravil za dirko."
Ljubiteljica avtomobilov, mode in ekstremnih avantur, Michele Shapiro, pravi: "Stalno iščem nove izive, najbolj pa so mi pri srcu avtomobili, ki jih še nisem vozila, in mesta, v katerih še nisem bila."
V čast začetka relija, 25. maja, je Chevrolet vsem ekipam pripravil zabavo v središču Pekinga. Starodobnike si je lahko ogledala tudi javnost, vsem voznikom pa so zaželeli srečo pred dolgim potovanjem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje