Prvo tovrstno akcijo so izvedli že leta 1985 v Franciji, da bi povečali prometno varnost, potem pa se je začela širiti po vsem svetu.
Leta 2004 je akcija postala vseevropska, saj so bili Michelinovi strokovnjaki na voljo za svetovanje vsem voznikom na avtocestah po Evropi.
Razlog akcije je tičal predvsem v izsledkih raziskav, ki so pokazali, da se vsaka dvajseta nesreča na evropskih cestah zgodi zaradi nezadostne ravni tlaka v pnevmatikah. Tri od petih vozil pa se vozijo z za četrtino manjšim tlakom od optimalnega.
Pnevmatike, ki niso dovolj napolnjene z zrakom, podaljšujejo zavorno pot vozila na spolzkih cestah, prav tako pa povečujejo nevarnost pokanja gum.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje