V Ženevi zbuja skomine prototip, serijski primerki naj bi na ceste zapeljali že leta 2012. Foto: Newspress
V Ženevi zbuja skomine prototip, serijski primerki naj bi na ceste zapeljali že leta 2012. Foto: Newspress

Novo konceptno vozilo je zasnovano kot klasični dvosed s pogonom na zadnji kolesi in s sredinskim motorjem. Njegove kompaktne mere, v dolžino meri približno štiri metre in ima medosno razdaljo 2,4 metra pa nakazuje, da želijo pri Alfi na trgu ponuditi cenovno dosegljivega, a še vseeno čistokrvnega športnika. Kot poudarjajo izdelovalci, so pri zasnovi 4C uporabili materiale in tehnologijo iz modela 8C competizione in njihovih preostalih serijskih modelov. Vključno z bencinskim pogonskim agregatom 1750 z neposrednim vbrizgom goriva. Menjalnik z dvojno sklopko naj bi poskrbel tako za udobno kot tudi športno vožnjo, že uveljavljeni serijski sistem DNA pa za prilagoditev nastavitev vozila trenutnim razmeram na cesti oziroma razpoloženju voznika.

V tolažbo tistim najbolj neučakanim, ki bi želeli sesti za volan Alfinega športnika, pa še namig, da izdelovalec že najavlja serijsko različico, ki naj bi bila na prodaj leta 2012.

Konstruktorji še poudarjajo, da so na podlagi izkušenj pri modelih Alfa Romeo 8C Competizione in 8C Spider, poskušali zagotoviti značilnosti super športnih vozil s pogonom na zadnji kolesi tudi pri predstavljenem prototipu. Omenjena modela voznika prepričata predvsem s svojo veliko močjo, prednost kompaktnega 4C pa je zaradi izdatne uporabe ogljikovih vlaken majhna teža, manj kot 850 kilogramov. V kombinaciji z zmogljivim štirivaljnikom z največjo močjo 147 kW (200 KM) ima avtomobil odlično razmerje med težo in močjo ter temu primerno dinamiko, ki jo lahko voznik dodobra izkoristi tudi zaradi športnega vzmetenja.