Francosko podjetje Michelin je dobilo idejo za to leta 1998 ob 100. obletnici znamenitega simbola podjetja Bibenduma. Glavne teme na prireditvi so pogovori o prihodnosti, ko se bodo morali proizvajalci vozil zateči k drugim gorivom kot nafti.
Od leta 1998 je bila prireditev dvakrat v Franciji v Parizu, po enkrat pa še v Nemčiji, v Los Angelesu, San Franciscu, Šanghaju in Kjotu. Letos se je na štartni listi znašlo okoli 90 vozil, nekaj pa jih je bilo javnosti in več kot 500 novinarjem prikazano zunaj konkurence.
Že znane ugotovitve
Letošnji Challenge Bibendum je potrdil smernice iz preteklih zborov vozil. V ospredju je bil govor o uporabi biogoriv, razvoj elekrtričnih vozil in vse večji porast hibridnih vozil. Največje pozornosti so bili deležni neobičajni koncepti. Ford je pokazal modele focus fuel cell hybrid, C-Max H2ICE, escape hybrid in še nekaj drugih do okolja prijaznih vozil.
Švedi so predstavili štirikolesnike, ki jih poganja bioetanol, med njimi je bil poleg modelov flexiFuel in bi-fuel modela prvič prikazan multi-fuel v izvedbi Volvovega modela V70. Mercedes je pokazal nenavadni oblikovalski koncept bionic car 2, Toyota pa je v Pariz pripeljala model priusa, ki namesto bencina uporablja plin.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje