Čeprav pri Chryslerju poudarjajo, da je novi ram 1500 modelskega leta 2013 tehnološko naprednejši in varčnejši pri porabi goriva, ne da bi bile zaradi tega njegove zmogljivosti kaj manjše, ponudba motorjev pove več kot dovolj o razlikah med evropskimi in ameriškimi merili. Za pogon značilnega ameriškega poltovornjaka bodo lahko namreč kupci izbirali med novim 3,6-litrskim bencinskim motorjem V6 ter dvema motorjema V8; 4,7-litrskim in 5,7-litrskim.
Prvi bo nasledil 3,7-litrskega predhodnika prejšnje generacije in po trditvah konstruktorjev zagotovil 42 odstotkov več moči, 13 odstotkov več navora in dosegal do 20 odstotkov nižjo porabo. Tistim kupcem, ki jim šest valjev, 156 kilovatov (215 KM) moči in 319 Nm navora ne bo dovolj, pa ponujajo dva osemvaljnika. Prvi zmore 231 kilovatov (310 KM) moči in 447 Nm navora, drugi pa 291 kilovatov (390 KM) moči in 548 Nm navora.
Seveda pa je ob tem treba dodati tudi to, da bi bil za pogon poltovornjaških pošasti - najmanjša z enojno kabino meri v dolžino 5.308 milimetrov, najdaljša pa 5.866 milimetrov - marsikateri evropski motor preprosto prešibek.
Za najcenejšega rama 1500 bodo morali kupci v Združenih državah Amerike odšteti 23.585 ameriških dolarjev, kar je približno 18.200 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje