Ameriški superšportnik ponuja za evropske kriterije precej nezmernosti. Foto: Dodge
Ameriški superšportnik ponuja za evropske kriterije precej nezmernosti. Foto: Dodge

Ameriškega superšportnika namreč poganja novi bencinski motor HEMI V8, ki zmore 350 kilovatov (470 KM) in 636 Nm navora. Čeprav v primerjavi s predhodnikom zagotavlja 11 odstotkov več moči in 12 odstotkov več navora, njegovi konstruktorji zagotavljajo, da je zaradi novega sistema ventilov in uravnavanja izpuha poraba tudi do 25 odstotkov nižja kot pri predhodniku. Natančnih podatkov za novinca sicer še niso izdali, pri predhodniku pa je bila povprečna poraba kombiniranega ciklusa 13 litrov na sto kilometrov.

Seveda pa poraba goriva pri ameriških kupcih še vedno ni med glavnimi kriteriji za izbiro posameznega avtomobila. Zanje je bistveno mikavnejša agresivna zunanja podoba nabrite štirivratne limuzine, ki tudi v notranjosti potniške kabine ponuja izdatno mero udobja in prestiža po ameriškem okusu.

Med glavnimi novostmi pri opremi Dodge navaja samodejni menjalnik z možnostjo izbire različnih programov vožnje in obvolanske prestavne ročice, če voznik ni zadovoljen z delom avtomatike. Avtomatika pa skrbi tudi za prilagajanje podvozja, krmiljenja in zavornega sistema glede na trenutne vozne razmere in voznikov slog vožnje. Da bi bil ta čim bolj skladen z značajem vozila, pa bodo vsi kupci novega chargerja lahko izkoristili tudi možnost dodatnega usposabljanja za vožnjo na javnih cestah in dirkališču.