Zaenkrat je antara na voljo v treh različicah motorjev. Foto: Opel
Zaenkrat je antara na voljo v treh različicah motorjev. Foto: Opel
Opel corsa van
Štirikolesnik je delež osrednje pozornostni na oplovem razstavnem prostoru v Parizu. Foto: Opel
Opel corsa
Športni obrisi niso zaobšli četrte generacije oplove corse. Foto: Opel

Tehnološko zelo izpopolnjeno vozilo crossover za vsakodnevno rabo je kombinacija dinamičnosti in elegantne oblike s pametnim pogonom na vsa štiri kolesa.

Antaro istočasno odlikuje prostranskost, pri čemer pa ne smemo pozabiti na kompaktne dimenzije, inovativne možnosti prevoza, kot so integriran zadnji nosilec flex-fix, visoko funkcionalnost in višje postavljene sedeže. Sprva bo antara na voljo z 2,4-litrskim bencinskim motorjem, ki premore 103 kW (140 KM), s 3,2-litrskim bencinskim šestvalnikom (167 kW/227KM) in z 2-litrskim dizelskim motorjem, ki razvije maksimalno moč (110 kW/150 KM). Čez nekaj mesecev se bo omenjenemu turbodizelskemu agregatu pridružila še druga različica moči 93 kW (127 KM).

Ognjejo rdeči corsa van
Glavni poudarki koncepta corsa van se nanašajo na športni izgled, potovalni prostor visoke kakovosti in velik prtljažni prostor. V Parizu predstavljena študija je zasnovana na podlagi trivratne corse. Urbano konceptno vozilo corsa van je predstavljeno v rdeči barvi, ki se pri zadnjih stranskih oknih prelije v črno barvo. Omenjene športne značilnosti vključujejo zavorne čeljusti v atraktivni živi rdeči barvi, petkraka 17-palična aluminijasta platišča in komponente OPC, kot so odbijači, stranski okrasi in spojler na zadku avtomobila. Pod motorni pokrov so pri Oplu skrili 1,3-litrski motor CDTI z 66 kW (90 KM), boljši oprijem in vozne lastnosti pa zagotavljajo spuščeno podvozje.

Na ogled tudi klasična corsa
Nova opel corsa je od pojave na trgu štirikolesnikov v Parizu razstavljena tako v trivratni kot tudi v petvratni različici. Različici sta namenjeni različni vrsti kupcev. Četrta generacija corse kombinira vzburljivo obliko s športnimi obrisi, krasita pa jo tudi novo podvozje in bolj prostrana notranjost visoke kakovosti. Poleg vsega naštetega se lahko nova corsa pohvali z visokotehnološkim napredkom, kot so napredni žarometi, ki svetijo pod kotom in v ovinek ter nov servovolan. Corsa je dostopna v treh bencinskih in z dvema common-rail turbodizelskima motorjema. Agregati pokrivajo obseg od 44 do 66 kW (60 do 90 KM) in prostornino motorja od 1,0 do 1,4 litra. Kmalu se bo na tržišču pojavil še novi 1,7-litrski motor CDTI z 92 kW (125 KM).