Vozilo bo prvič na ogled jeseni na mednarodnem avtosalonu Mondial de l´ Automobile v Parizu.
Antara je kombinacija dinamičnega dizajna, štitikolesnega pogona, sedeži so nekoliko dvignjeni, prav tako pa niso pozabili na druge tehnološke in funkcionalne podrobnosti, je zatrdil vodilni mož Opla Hans Demant.
Vse je pripravljeno za začetek izdelave
Povedal je, da z novo antaro Opel vstopa na najhitreje rastoči avtomobilski odsek v Evropi, saj se je skupni promet SUV in terenskih vozil od leta 1998 podvojil s 3 na 6 odstotkov. Izvršni direktor Alain Visser je poudaril, da je, odkar so lani v Frankfurtu predstavili konceptno antaro GTC, avtomobil postal zvezda. Dodal je, da je proizvodna različica avtomobila že pripravljena.
Dva bencinska in dizelski agregat
Pri Oplu so želeli narediti terensko vozilo s športnim pridihom, zato so zasnovali bolj razgibano nastavljeno podvozje. K športnim užitkom bodo pripomogli še zmogljivi motorji. Kupcem bodo na izbiro ponudili dva bencinska in en dizelski motor. 3,2-litrski šestvaljnik je izmed vseh najbolj zmogljiv in ima 165 kW (224 konjskih moči). V ponudbi bo z samodejnim menjalnikom. Nekoliko šibkejši je 2,4-litrski bencinar z 104 kW (141 KM), 2-litrski common-rail turbo dizel pa proizvede 110 kW (150 KM). Dizelski model bo mogoče kupiti z ročnim ali samodejnim menjalnikom.
Za varnost poskrbljeno
Za stabilno lego na cesti bo skrbel štirikolesni pogon z elektrohidravličnim diferencialom. Avtomobil je opremljen še z zavornim sistemom ABS, programom stabilnosti ESP in sistemi HBA (hidravlična pomoč pri zaviranju), ARP (Active Rollover Protection), in DCS (pomoč pri zaviranju pri spustih).
Vozniki si bodo med vožnjo lahko pomagali z DVD-navigacijo in blueetooth sistemom za prostoročno telefoniranje. Prvi kupci se bodo lahko z novo antaro popeljali že proti koncu leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje