A3 je luč sveta ugledal že daljnega leta 1996. Takrat je Audi z njim pravzaprav ustanovil prestižni razred kompaktnih vozil, katerega odločni predstavnik sta bili tudi naslednji dve različici. Zdaj je čas za novo, četrto, ali 4.0 generacijo, bolj digitalno, ki smo jo preizkusili v Avtomobilnosti.
Kot je med testom ugotavljal naš novinar in član žirije za evropski avto leta Sebastjan Plevnjak, je A3 ravno prav velik, ali če želite, majhen, glede na to, da je Audijeva vstopnica v svet premijskih avtomobilov. In kot tak ne ponuja dolgočasnih ravnih delov, kar se velikokrat zgodi z bočno linijo. V primeru A3 zanjo res ne moremo reči, da je dolgočasna.
Brez klasične prestavne ročice
Pohvalno je zunanji podobi sledila tudi notranjost. Ali drugače povedano – A3 je oblikovno svež v notranjosti vsaj toliko, kot je svež z zunanjo obliko. V primeru samodejnega menjalnika nima več prestavne ročice. No, jo ima, če temu lahko rečemo prestavna ročica. A bolj smiselno bi bilo, če bi ta mali vzvod poimenovali izbirnik prestav. Kabina prinaša predvsem digitalno posodobitev. V ta namen A3 nastopa z nekaj več kot 10-palčnim osrednjim zaslonom, ki je popolnoma vgrajen v armaturno ploščo.
Da je občutljiv na dotik, je seveda logično, ob uboganju glasovnih ukazov, pa Audi ponuja še zanimivo rokovanje z različnimi sistemi – po zaslonu lahko pišemo kar s prstom.
Seveda nova generacija A3 ponuja še cel kup drugih zanimivosti, ki smo se jim posvetili med testom. Vabljeni k ogledu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje