V premijskem razredu radikalne spremembe niso tako zelo zaželene,kar potrjuje tudi novi audi A3, saj je oblikovno precej blizu predhodniku. A spremembe so kljub vsemu očitne. Novi audi A3 je daljši in širši od predhodnika, medosna razdalja pa je ostala enaka, motorni pokrov je položnejši, nova maska s stranskima vstopnikoma za zrak prinaša nekoliko bolj dinamični nastop, zadaj pa izstopa difozor, ki skriva izpušne cevi.
Žarometi so lahko LED-matrični z integriranimi LED-dnevnimi lučmi, ki so v osnovnih različicah horizontalne, v bolj športnih pa tudi vertikalne. Na strehi so tudi prtljažni nosilci, ki avtomobilu dajo nekoliko križanski pridih, a dejansko gre za običajno petvratno kombilimuzino s solidnim 380-litrskim prtljažnikom.
Potniška kabina je postaja večja, kar se kaže predvsem v več prostora za komolce prednjih potnikov in ramena zadnjih. Sedeži so nekoliko niže kot v predhodniku, kar daje več prostora za glave. Voznikov delovni prostor je v skladu s trenutno modo močno digitalizirana, a je veliko stikal kljub temu ostalo fizičnih in jih niso nadomestili digitalni gumbi, tako kot v drugih koncernskih modelih.
Na voljo so vsi asistenčni in info-zabavni sistemi, ki jih ponuja skupina, audi A3 pa je dobil tudi izboljšan uporabniški vmesnik. Komunikacijski vmesnik car-to-X poveže avto z okoliško infrastrukturo in vozili v okolici, voznika pa med drugim obvešča tudi o vzorcu semaforjev, ki se jim lahko prilagodi.
Audi A3 sportback bo v začetku na voljo z tremi motorji, turbobencinskim z močjo 110 kilovatov in turbodizelskim z močjo 88 ali 110 kilovatov, ki delujejo tudi v povezavi z 48-voltnim blagim hibridom. Pozneje bo na voljo še več motorjev, tudi v kombinciji s štirikolesnim pogonom, med drugim pa prideta tudi dva priključna hibrida.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje