Tretja generacija modela, ki se je na trgu prvič pojavil leta 1996, ponuja posodobljeno, a za marsikoga precej zadržano zunanjo podobo, ki sledi neposrednemu predhodniku. Trivratna različica s 4,24 metra meri v dolžino enako kot prejšnja, ima pa večjo medosno razdaljo. Ta sprememba je pozitivno vplivala na prostornost potniške kabine, v kateri tudi prevladujejo bolj ali manj že znane oblikovne poteze, je pa nekaj novih elementov, povezanih s pestrejšo ponudbo visokotehnološke serijske in dodatne opreme.
Novi A3 je v primerjavi s primerljivimi predhodniki shujšal tudi do 80 kilogramov, predvsem po zaslugi nove tehnologije ultralahke gradnje karoserije. To seveda ostaja skrito očem opazovalcev, se pa pozna pri zmogljivosti in učinkovitosti pogonskih agregatov. Ob prihodu na trg bodo na voljo trije povsem novi štirivaljni motorji, dva TFSI-ja in en TDI s prostorninami 1,4, 1,8 in 2,0. Njihove največje moči bodo pri bencinskem paru 90 kilovatov (122 KM) 132 kilovatov (180 KM), dizelski pa bo zmogel 105 kilovatov (143 KM).
Pri zmogljivejšem bencinskem motorju bo serijski 7-stopenjski menjalnik S tronic, druga dva motorja v začetni ponudbi bosta imela serijski 6-stopenjski ročni menjalnik. Razširitev ponudbe motorjev in možnost štirikolesnega pogona quattro pa napovedujejo za drugo polovico leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje