Po več kot desetletju Audi ponovno meri na kupce velikih kupejev. Foto:
Po več kot desetletju Audi ponovno meri na kupce velikih kupejev. Foto:

V Ingolstadtu so že začeli medijsko akcijo, v kateri bodo vse do Ženeve dan za dnem razkrivali kakšno podrobnost več o novem dvovratnem športniku, ki ga tovarna uvršča med TT-ja in R8 ter bo najresnejša konkurenca bavarski šestici ali stuttgartskemu CLK.

Šušlja se, da bo A5 precej novosti pobral od že omenjenega R8, med drugim tudi uporabo aluminija pri njegovi školjki, kar naj bi dodatno izboljšalo vodljivost na cestišču.

Dodatno naj bi k legi na cesti okoli 4,70 metra dolgega avtomobila prispevala tudi postavitev motorja, saj je ta pod pokrovom potisnjen kar se da nazaj proti zadku.

Tako dizelsko kot bencinsko rohnenje
Motorji bodo tako bencinski in dizelski, na vrhu bodo kraljevali osemvaljniki, kasneje (menda l. 2009) naj bi popoprani verziji S sledila še najmočnejša različica RS5. Štirikolesni pogon naj bi bil del serijske opreme, v avtomobilu pa naj bi se dobro počutila tudi višjerasla potnika, ki se bosta (morda) peljala na zadnjih sedežih, saj se streha avtomobila v nasprotju z večino kupejev ne zniža tako hitro proti zadku.

Sprva bo novinec tipično audijevskih potez na voljo le kot kupe, kasneje pa bo sledila še različica zgoraj brez. Več novic lahko pričakujemo v Ženevi.