Audi za prevoz vozil in sestavnih delov iz tovarne v Ingolstadtu uporablja priključni hibrid lokomotive francoskega proizvajalca Alstom, sicer znanega po električnih generatorjih in hitrih lokomotivah AGV, Eurostar in TGV.
Audi iz tovarne v Ingolstadtu svoja vozila vsakodnevno prevaža s pomočjo hibridne lokomotive s 773 kilovati moči in baterijo, ki se polni s pomočjo napajalnega kabla.
"Naš cilj je narediti logistiko čim bolj "zeleno"," je v izjavi za javnost dejal vodja Audijeve železnice v Ingolstadtu Johann Schmid in dodal, da nova tehnologija omogoča ekonomičnejši in do okolja prijaznejši transport avtomobilov po železnici: "Hibridne lokomotive postavljajo nove standarde v železniškem transportu."
Audi ima zaposlenih 17 strojevodij
Dnevno iz Ingolstadta odpelje 15 vlakov z novimi avtomobili in rezervnimi deli. Znotraj tovarne je 18 kilometrov železniških tirov, v Audiju pa je zaposlenih 17 strojevodij, ki vsakodnevno razporejajo vagone po številnih lokacijah znotraj tovarne. V povprečju je posamezna lokomotiva znotraj tovarne v pogonu 11 ur, kar na leto pomeni do 3.800 delavnih ur. Na dan je v povprečju potrebnih 75 manevrov.
V primerjavi s klasičnimi lokomotivami hibridne porabijo za polovico manj goriva, prav tako ne proizvajajo hrupa. Pri Audiju so izračunali, da bodo z uporabo "zelene logistike“ na leto izpuste ogljikovega dioksida znižali do 60 ton.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje