Audi A5, ki bo narejen na platformi Premium Platform Combustion (PPC) za motorje z notranjim zgorevanjem, za podjetje iz Ingolstadta prihaja ravno ob pravem času, ko se električna evforija umika razočaranju. Audi bo vanj vgradil družino motorjev z notranjim zgorevanjem. In ker novi A5 ni namenjen le starim kupcem A4, temveč tudi kupcem modela A6, ki še ne želijo preklopiti na električni pogon, se je audi A5 pomaknil za pol razreda višje.
Medosna razdalja se je povečala za osem, dolžina za skoraj sedem centimetrov. Tudi prtljažnik je precej večji, pri limuzini gre pod serijsko električno pomično loputo od 445 do 1299 litrov prtljage, pri karavanu (avantu) pa od 476 do 1.427 litrov.
Na voljo bodo bencinski TFSI- in TDI-motorji. Pomembno vlogo pri zmanjšanju emisij in goriva bo imelo 48-voltnih blagih hibridov. Bencinska motorja bosta na začetku dva, 2,0 TFSI s turbino z variabilno geometrijo VGT in močmi 110 ali 150 kilovatov. Dvolitrski turbodizel ima moč 150 kilovatov.
Pri opremi Audi ne sklepa kompromisov. A5 ima ogromno stekleno streho, ki jo je mogoče po delih zatemniti, in prostostoječi digitalni kokpit, ki je zadnja pridobitev vozil znamke Audi. Tako kot v Q6 e-tron bo imel tudi A5 inteligentne žaromete z individualno nastavljivimi svetlobnimi podpisi ter komunikativne zadnje luči, ki s posebnimi piktogrami opozarjajo na promet za vami. Seveda bodo na voljo celotna ponudba asistenčnih sistemov in tudi možne posodobitve po zraku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje