Audijev novi športni adut je R8 spyder z atmosferskim motorjem V10 z močjo 397 kilovatov moči. Kabriolet iz mirovanja do 100 km/h pospeši v 3,6 sekunde, najvišja hitrost je 318 km/h.
Audi je svoj novi visokozmogljivi kabriolet predstavil na mednarodnem salonu 2016 v New Yorku. Direktor tehničnega razvoja pri Audiju, Stefan Knirsch, je ob premieri povedal, da je bilo vodilo pri razvoju pri vozniku spodbuditi prvinska čustva, to pa so lahko zagotovili z atmosferskim 5,2-litrskim desetvaljnim motorjem FSI.
Streha je platnena. Elektrohidravlični sistem odpre in zapre streho v 20 sekundah – pri hitrosti do 50 km/h. Zadnje steklo, ki je vgrajeno v pregradno steno, je mogoče dvigniti in spustiti. Če so vsa stekla dvignjena, je vrtinčenja vetra skozi karoserijo med vožnjo bistveno manj.
Vozilo v praznem stanju tehta 1.612 kilogramov. Ogrodje tvori na novo razvita konstrukcija audi space frame (ASF) iz kombinacije materialov, ki vključuje aluminij in karbon. Delež aluminijastih delov je 79,6 odstotka. Ti deli sestavljajo ogrodje, ki so ga inženirji v primerjavi z modelom R8 coupé načrtno ojačali, predvsem pri pragovih, A-stebričkih in okviru vetrobranskega stekla. Maso posamičnih delov so znižali za do deset odstotkov. Karoserija tehta 208 kilogramov, pri čemer se je vzvojna togost v primerjavi s predhodnikom zvišala za več kot 50 odstotkov.
Porabo znižali za desetino
Posebnost sredinsko nameščenega motorja V10 z dvojnim vbrizgavanjem je zvok. Hrumeč zvok je opcijsko lahko ojačan s športnim izpušnim sistemom s sijočimi črnimi zaključki izpušnih cevi. Z močjo 397 kilovatov in 540 Nm navora pri 6.500 vrtljajih na minuto je pospešek od 0 do 100 km/h 3,6 sekunde, najvišja hitrost je 318 km/h. V primerjavi s predhodnikom je poraba nižja za deset odstotkov, predvsem na račun tehnologij za zagotavljanje večje učinkovitosti. Ena takšnih je režim prostega teka, ko R8 "jadra" z izključenim prenosom motorne moči. Kabriolet porabi 11,7 litra goriva na 100 kilometrov, kar ustreza izpustom 277 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Za motorjem V10 je vgrajen sedemstopenjski menjalnik S tronic, ki ga voznik prestavlja električno. Menjalnik z dvojno sklopko prenaša moč na novozasnovani pogon quattro z elektrohidravlično lamelno sklopko na sprednji premi. Sklopka za štirikolesni pogon, ki je za doseganje največje zmogljivosti tekočinsko hlajena, popolnoma prilagodljivo porazdeljuje pogonski navor glede na vozno situacijo – v skrajnem primeru na sprednjo ali zadnjo premo prenaša celo do 100 odstotkov navora.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje