V resnici se je novi Q7 v primerjavi s predhodnikom celo nekoliko skrčil, a še bolj pomembno je, da je odvrgel kar zajetnih 325 kilogramov, kar se med vožnjo več kot očitno pozna. Pa ne zgolj zaradi izgube mase kar tako, ampak še bolj zaradi tega, ker je salo izgubljal na takih mestih, da je zdaj lahko postal vozniško lažji in ostrejši. Povedano še drugače, ob novem Q7 se najbolj jasno vidi, kako zelo ameriško je bil narejen prvi Q7, ki je v vseh pogledih bolj mehek in okoren.
Mirno lahko rečemo - Q7 dobrodošel domov! Za zmanjšanje mase so poskrbeli na vseh področjih, od električnega sistema, do uporabe za audi tako značilnega aluminija, ki po novem tvori kar 41 odstotkov mase zgolj pri kletki avta.
Z voznega stališča gledano je ob zmanjšanju mase za občutno boljšo lego na cesti veliko prispevalo za pet centimetrov znižano masno središče, povsem novo je tudi podvozje, ki ima tudi drugačno geometrijo vodil in za doplačilo tudi zračno vzmetenje. Volanski mehanizem je zdaj občutno boj neposreden in še posebej pri vstopih v ovinke zagotavlja veliko bolj jasen prenos podatkov izpod sprednjih koles. Tudi nagibanje karoserije v ovinkih je po novem bistveno manj izrazito.
Terenec z udobjem družinskega avtomobila
Kabina audija Q7 je visoka šola urejenosti delovnega prostora, visokega tehnicističnega oblikovanja in, kar pri velja pri Q7 še posebej izpostaviti, kljub izbranim materialom potnikov ne obremenjuje z nepotrebnim ali vsiljivim občutkom bogatije.
Prav tako hvalimo izredno premišljen sistem upravlja s pravljično dolgim seznamom asistenčnih sistemov, saj je stikal relativno malo, izbira različnih menijev in funkcij pa je dosegljiva hitro, enostavno in logično.
Kabinska prostornost sodi že skoraj v razred kombijev in kdor kupuje velik in udoben terenec predvsem zaradi prostornosti bo v Q7 našel pravega partnerja. Prostora je veliko tako v predelu nog kot tudi komolcev in glave.
V drugi vrsti so trije sedeži z nastavljivim nagibom naslonjala, ki so lahko za enajst centimetrov vzdolžno pomični in seveda je Q7 na voljo tudi kot sedemsedežnik z dvema sedežema v tretji vrsti.
Nedizelski dizel z osemstopenjsko avtomatiko
Trilitrski dvestokilovatov močan šestvaljni TDI navduši z zelo tihim in vibracijsko povsem ne-dizelskim delovanjem. Pri speljevanju je prepričljivo odločen, optimiziran in z novimi parametri uigran osemstopenjski samodejni menjalnik pa omogoča zelo zvezen vlek skozi celotno polje motornih vrtljajev.
Novi Q7 se je med dolgo življenjsko dobo predhodnika na nove čase očitno odlično pripravil. Kombinacija legendarnega štirikolesnega pogona, višje vozne dinamike, visokega potovalnega udobja in prostranstva bivalne kabinskim natanko tisto, ker so ključne zahteve kupcev v razredu velikih potovalnih terencev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje