Na začetku so bili hibridni in nato električni avtomobili precej čudnih oblik. Zdaj, ko jih izdeluje že večina avtomobilskih proizvajalcev, pa lahko opazimo zanimiv preskok v oblikovanju avtomobilov.
Oblikovalci so se nekako sprostili, omejitve, ki jih zahtevajo klasični motorji, pa so izkoristili sebi v korist. Pri Audiju, znamki, ki prej zagovarja tradicionalno kot futuristično obliko, izdelujejo oblikovno precej bolj dinamične avtomobile. Oblikovno izstopa tudi najmlajši e-tron Q4. Čeprav je najmanjši električni SUV v ponudbi, pa se nikar ne veselite, da je ta avto poceni. Ker ni! In prav je tako.
V notranjosti se prepozna Audijev oblikovalski slog, a so nekatere stvari vseeno narejene oblikovno lepše in bolj moderno. Volanu bi po slovensko morali reči volanski obroč, a kot vidite, tole težko poimenujemo obroč. Sicer težav s sukanjem ni, kakšne bistvene prednosti pa kvadratna oblika ne prinaša.
V mrazu se doseg krepko zmanjša
Za pogon v različici e-tron 40 skrbi električni motor z močjo 150 kw in 310 Nm navora, kar zadostuje za pospešek z mesta do 100 km/h v 8,5 sekunde, največja hitrost je omejena na 160 km/h. Baterija bi morala v idealnih pogojih zadoščati za doseg od 450 pa celo do več kot 500 kilometrov.
Vendar pa smo električni SUV preizkušali v zimskem času. Verjetno se vam je že zgodilo, da ste kdaj v zimskem dnevu začudeno pogledovali na vaš pametni telefon, kako hitro se baterija prazni. Z avtomobili je enako. Mraz drastično vpliva na zmogljivost baterije, in čeprav je v tem avtu največja baterija, z neto kapaciteto baterije 77 kWh, se v zimskem času v idealnih pogojih prevozi dobrih 350 kilometrov. Je pa treba priznati, da se jih prevozi udobno in kakovostno.
Celoten test tega zanimivega premijskega SUV-ja si lahko pogledate v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje