Navkljub masi in velikosti se Q5 sportback ne boji ovinkov, je pa vseeno treba upoštevati višje težišče in dobrih 1800 kg. Pravi kupe se bo po njih vseeno peljal hitreje in predvsem lažje. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Navkljub masi in velikosti se Q5 sportback ne boji ovinkov, je pa vseeno treba upoštevati višje težišče in dobrih 1800 kg. Pravi kupe se bo po njih vseeno peljal hitreje in predvsem lažje. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Glede na trenutno avtomobilsko ponudbo, je ustvarjanje novih avtomobilskih razredov zahtevno. Precej lažje je izpiliti že obstoječo obliko in enako se je zgodilo Audijevemu Q5 – iz klasičnega križanca so naredili oblikovno bolj športno izvedenko.

Nekateri so mnenja, da so greh že štirivratni kupeji, zdaj pa se seli trend preoblikovanja še v smer križancev. Klasično obliko zamenjuje športna kupejevska streha, ki je pri nekaterih bolj, pri drugih pa manj opazna. Pri Audiju so bili z obliko vedno previdni. Q5 sportback sicer je bolj športen, a precej diskretno.

Q5 sportback je precej udobnejši in bolj suveren na odprti cesti ali avtocesti. Z mesta do 100 km/h pospeši v dobrih 7 sekundah in pol, na nemški avtocesti pa se bo pospeševanje končalo pri hitrosti 222 km/h. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Q5 sportback je precej udobnejši in bolj suveren na odprti cesti ali avtocesti. Z mesta do 100 km/h pospeši v dobrih 7 sekundah in pol, na nemški avtocesti pa se bo pospeševanje končalo pri hitrosti 222 km/h. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Pregleden in ergonomičen

Voznikov delovni prostor je enak kot pri Q5. Navdušijo preglednost in ergonomija navkljub vsej tehnologiji pa še posebej hvalimo klasični gumb za uravnavanje glasnosti, s katerim se lahko pomikamo tudi po radijskih postajah ali izbiramo skladbe.

Nismo biti razočarani niti nad velikostjo prtljažnika, pa čeprav je nekoliko manjši kot pri klasičnem Q5. Za zadnjimi električno pomičnimi vrati je 510 litrov prostora (10 litrov manj kot pri Q5) oziroma 1480 litrov, ko so podrti sedeži v drugi vrsti (40 litrov manj kot pri Q5). Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Nismo biti razočarani niti nad velikostjo prtljažnika, pa čeprav je nekoliko manjši kot pri klasičnem Q5. Za zadnjimi električno pomičnimi vrati je 510 litrov prostora (10 litrov manj kot pri Q5) oziroma 1480 litrov, ko so podrti sedeži v drugi vrsti (40 litrov manj kot pri Q5). Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Tehnološki napredek prinaša v avtomobile številne rešitve in elektronska pomagala. Žal pa je večina njih na voljo za doplačilo, in tudi Q5 sportback je od osnovne ponudbe zaradi dodatne opreme dražji za dobrih 30 odstotkov. Mnogi se bojijo padajoče strehe, češ da je potem premalo prostora v potniški kabini. No, če niste kaj dosti višji od 180 centimetrov težav zadaj ne bo.

Številka 45 TDI označuje drugi najmočnejši dizelski motor, ki si ga lahko omislite v Q5 Sportback. Osnovni dizelski motor poganja samo prednji kolesi, 45 in 50 TDI pa moč na cesto prenašata s pomočjo štirikolesnega pogona.

Kako smo ga ocenili, izveste z ogledom videoposnetka iz oddaje Avtomobilnost.