Glede na trenutno avtomobilsko ponudbo, je ustvarjanje novih avtomobilskih razredov zahtevno. Precej lažje je izpiliti že obstoječo obliko in enako se je zgodilo Audijevemu Q5 – iz klasičnega križanca so naredili oblikovno bolj športno izvedenko.
Nekateri so mnenja, da so greh že štirivratni kupeji, zdaj pa se seli trend preoblikovanja še v smer križancev. Klasično obliko zamenjuje športna kupejevska streha, ki je pri nekaterih bolj, pri drugih pa manj opazna. Pri Audiju so bili z obliko vedno previdni. Q5 sportback sicer je bolj športen, a precej diskretno.
Pregleden in ergonomičen
Voznikov delovni prostor je enak kot pri Q5. Navdušijo preglednost in ergonomija navkljub vsej tehnologiji pa še posebej hvalimo klasični gumb za uravnavanje glasnosti, s katerim se lahko pomikamo tudi po radijskih postajah ali izbiramo skladbe.
Tehnološki napredek prinaša v avtomobile številne rešitve in elektronska pomagala. Žal pa je večina njih na voljo za doplačilo, in tudi Q5 sportback je od osnovne ponudbe zaradi dodatne opreme dražji za dobrih 30 odstotkov. Mnogi se bojijo padajoče strehe, češ da je potem premalo prostora v potniški kabini. No, če niste kaj dosti višji od 180 centimetrov težav zadaj ne bo.
Številka 45 TDI označuje drugi najmočnejši dizelski motor, ki si ga lahko omislite v Q5 Sportback. Osnovni dizelski motor poganja samo prednji kolesi, 45 in 50 TDI pa moč na cesto prenašata s pomočjo štirikolesnega pogona.
Kako smo ga ocenili, izveste z ogledom videoposnetka iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje