V nemškem proizvajalcu osebnih vozil boljše prodajne rezultate pripisujejo predvsem večjemu povpraševanju na vzhodnoevropskih, bližnjevzhodnih in azijskih trgih.
Prodaja se je povečala tudi v Evropi, in sicer za 7,4 odstotka, več se z audiji vozijo tudi v Severni in Južni Ameriki. Tam so prodali 13,3 odstotka več vozil kot v enakem obdobju lani.
V drugi polovici leta se prodaja vozil praviloma zmanjša, zato v nemškem podjetju menijo, da bo dobra prodaja od januarja do julija družbi omogočila mehkejši pristanek ob koncu leta. Kljub verjetnemu zmanjšanju prodaje vozil v naslednjih šestih mesecih pa se v družbi približujejo načrtu, po katerem bodo prodali milijon vozil letno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje