Elegantna zlata barva se poda imenu avtomobila (aurum je latinska beseda za zlato). Foto: Toyota
Elegantna zlata barva se poda imenu avtomobila (aurum je latinska beseda za zlato). Foto: Toyota
Toyota auris
Pri oblikovanju koncepta auris so pri Toyoti želeli narediti korak naprej v C-razredu vozil. Foto: Toyota
Toyota auris
Koncept auris je začrtal pot, na katero se je podala Toyota. Foto: Toyota

Študija auris zaokroža Toyotino oblikovalsko filozofijo živahnosti, naprednosti in energičnosti, ob tem pa ji je uspelo obdržati funkcionalnost in racionalnost.

"Aurisa odlikujejo visoka linija bokov, velika medosna razdalja, kratki previsi, strešno okno in "lebdeča" sredinska konzola," poudarja Wahei Hirai, izvršni direktor Toyota Global Designa.

Utesnjenost odpade
Potovalni prostor novega japonskega štirikolesnika postavlja voznika in druge potnike v harmonijo z avtomobilom. Izvirno oblikovana središčna konzola je elegantna in praktična, ročica menjalnika in druge kontrole pa so dvignjene na idealno ergonomsko višino. Bolj odprt spodnji del vozila ohranja občutek zračnosti in prostranosti v notranjosti.

Koncept "od znotraj navzven" se kaže še v panoramski stekleni strehi, ravnem dnu v zadnjem delu kabine in velikih steklenih površinah.

Čeprav majhen, je močan
Prostoren koncept ima močan in dinamičen videz. Masiven prednji del vozilu zagotavlja plemenit videz, medtem ko široki odbijači in kratki previsi namigujejo na užitek v vožnji, ki je še dodatno začinjen s športno oblikovanimi 19-palčnimi lahkimi platišči. Oblikovalci so se pri žarometih zgledovali po geometričnih elementih, zadnji konec pa zaključili s kromiranimi izpušnimi cevmi.

Premiera za javnost je bila včeraj na odprtju pariškega avtosalona.