Pri Toyoti poudarjajo, da so novega aurisa zasnovali še bolj po okusu evropskih kupcev, ga ob nespremenjeni medosni razdalji 260 centimetrov za tri centimetre podaljšali na 427 centimetrov in v potniški kabini zagotovili več udobja, pa čeprav bo za dobrih pet centimetrov nižji.
Z znižanjem vozila in drugačno porazdelitvijo teže so med drugim zagotovili boljše vozne lastnosti, pri hibridni različici pa jim je s premestitvijo baterijskih sklopov uspelo zagotoviti enako prostornino prtljažnika - 360 litrov - kot pri različicah z bencinskim ali dizelskim pogonom.
Tudi novi auris bo namreč na voljo s tremi opcijami pogonskih agregatov, ki naj bi imeli na trgu približno enake tretjinske deleže, kar je po mnenju Toyotinih prodajnih strategov znak, da hibridi niso več le nišna opcija. Auris je namreč drugi model v Toyotini ponudbi hibridov, od uvedbe na trg leta 2010 pa so prodali več kot 60 tisoč primerkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje