Kot se spodobi za znamko z bogato zgodovino hibridnih pogonov, je tudi pri aurisu TS na voljo pogonska kombinacija bencinskega in elektromotorja. Foto: Toyota
Kot se spodobi za znamko z bogato zgodovino hibridnih pogonov, je tudi pri aurisu TS na voljo pogonska kombinacija bencinskega in elektromotorja. Foto: Toyota

Dodatni centimetri 456 centimetrov dolgega aurisa TS so v primerjavi s 427,5 centimetra dolgo petvratno različico namenjeni predvsem prtljagi. Karavanska različica v osnovi tako ponuja 530 litrov prostornine, ki jo je mogoče s podiranjem sedežev povečati na 1.658 litrov. Glede na to, da skupna dolžina prtljažnega prostora z ravnim dnom pri aurisu TS meri 2.047 milimetrov, pri kombilimuzini "le" 1.605 milimetrov, pa v karavanu ne bo zagate tudi s kakšnim daljšim kosom prtljage ali še bolje rečeno tovora.

Vse drugo pa je pri obeh avtomobilih bolj ali manj enako, kar velja tako za opremo kot pogonske agregate, vključno s hibridnim. Bencinsko ponudbo predstavljata 1,3-litrski motor z močjo 73 kilovatov (99 KM) in 1,6-litrski z močjo 97 kilovatov (132 KM), dizelsko 1,4-litrski z močjo 66 kilovatov (90 KM) in 2,0-litrski z močjo 91 kilovatov (124 KM). Za najcenejšega aurisa TS z bencinskim motorjem je treba v Sloveniji odšteti 16.100 evrov, za najcenejšega z dizelskim pa 18.190 evrov.

Privržencem napredne hibridne tehnologije pa pri Toyoti ponujajo aurisa TS s hibridnim sklopom 1,8-litrskega bencinskega motorja z močjo 73 kilovatov (99 KM) in elektromotorja z močjo 60 kilovatov (82 KM). Zanj je treba odšteti 22.500 evrov.