Uspešnost Toyotinega recepta za zasnovo avtomobila, namenjenega dejavnim uporabnikom, ki štirikolesnike uporabljajo ne glede na vremenske razmere ali stanje cest, ter se z njimi podajo tudi na kakšen kolovoz ali manj zahtevno brezpotje, med drugim dokazuje močno povečanje ponudbe v razredu SUV-jev. RAV4, za kratico se skriva angleški izvirnik recreational active vehicle 4 wheel drive, je bil namreč ob predstavitvi leta 1994 pravi unikatni posebnež, dobro desetletje pozneje, leta 2006 je bilo na trgu že deset neposrednih tekmecev, danes pa se za tržne deleže v tem razredu in predvsem nove kupce bojuje 19 tekmecev.
Toda pri Toyoti se tekmecev očitno ne bojijo in se brez kompromisov podajajo v boj za kupce tudi v Sloveniji, kjer je do zdaj na ceste zapeljalo 3.782 vozil RAV4, od skupno 1,2 milijona prodanih na trgih Evropske unije oziroma 4,5 milijona na skupno 150 trgih na svetu.
Samozavest temelji na sodobno oblikovani zunanjosti, prostornosti potniške kabine in prtljažnika s prostornino 547 litrov, pestri ponudbi opreme in sodobnih pogonskih agregatih, ki imajo v primerjavi s predhodniki manjšo porabo ter v zrak izpuhajo manj ogljikovega dioksida. Bencinske hlape zastopa 2,0-litrski motor z močjo 111 kilovatov (151 KM), dizelski par pa sestavljata 2,0-litrski z močjo 91 kilovatov (124 KM) in 2,2-litrski z močjo 110 kilovatov (150 KM).
Za najcenejšo različico RAV4 z 2,0-litrskim dizelskim motorjem je treba v Sloveniji odšteti 22.900 evrov, za najcenejšo bencinsko z 2,0-litrskim bencinskim motorjem pa 25.900 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje