Zunanje mere 4,24 metra dolgega, 1,75 metra širokega in 1,27 metra visokega prototipa, so povsem enake kot pri serijskem kupeju FT-86. Enaka ostaja tudi konfiguracija sedežev 2 + 2, to pomeni poleg dveh normalnih športno oblikovanih sedežev, še dve bolj ali manj zasilni sedežni mesti v drugi vrsti. Zložena streha zaseda prostor za omenjenima sedežema, po zagotovilih konstruktorjev, ki sicer ne izdajo natančnega podatka, pa le minimalno vpliva na velikost ali še bolje rečeno majhnost prtljažnika.
Pod motornim pokrovom se skriva bokserski motor z delovno prostornino 1.998 kubičnih centimetrov, ki naj bi zmogel približno 150 kilovatov (200 KM) moči. Motorna moč pa se prek šeststopenjskega ročnega menjalnika prenaša na zadnji par koles.
Prototip FT-86 open bo premiero doživel čez nekaj dni na avtomobilskem salonu v Ženevi, nadaljnja usoda pa je odvisna od odzivov javnosti oziroma morebitnih kupcev. Če bodo odzivi dobri, se športnemu kupeju FT-86 kmalu obeta še sorodnik s platneno streho.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje