Serijska različica lexusa IS se oblikovno zgleduje po lani predstavljenem prototipu LF-CC. Foto: Toyota
Serijska različica lexusa IS se oblikovno zgleduje po lani predstavljenem prototipu LF-CC. Foto: Toyota

Po prvih uradnih fotografijah sodeč, so pri novincu oblikovalci uporabili kar nekaj detajlov predstavljenih na prototipu LF-CC, ki so ga razkrili lansko jesen na avtomobilskem salonu v Parizu. Odzivi javnosti in stroke so bili očitno dovolj dobri, da so se odločili podobno oblikovati tudi novo generacijo IS-a.

Z daljšim sprednjim delom, ki se od nizkega nosu oblo dviguje proti vetrobranskemu steklu so oblikovlaci želeli poudariti dinamiko, značilna prednja maska pa izraža tudi veliko mero športne agresivnosti. Kljub dinamični zunanji podobi pa so pri novi generaciji poskrbeli tudi za več udobja v potniški kabini, ki je predvsem po zaslugi daljše medosne razdalje sedaj prostornejša.

Kot je pri prestižnejši znamki koncerna Toyota že v navadi, pa bodo kupcem poleg krotkejše serijske različice ponudili tudi športno oplemenitenega lexusa IS F sport. Poleg zunanje kozmetike, drugače oblikovane prednje maske za boljši dotok zraka v motorni prostor in športnih sedežev v notranjosti, pa bodo verjetno poskrbeli tudi za kakšno dodatno športno prilagoditev. Več tehničnih podrobnosti bo znanih po uradni premieri v Detroitu.