Električni trikolesnik od voznika ne zahteva toliko spretnosti kot pri vožnji dvokoles. Foto: Toyota
Električni trikolesnik od voznika ne zahteva toliko spretnosti kot pri vožnji dvokoles. Foto: Toyota

Prototip mestnega prevoznega sredstva meri v dolžino 2,35 metra, visok je 1,45 metra in širok le 0,85 metra, kar ostaja v mejah mer običajnih motornih dvokoles. Zaradi zaprte dvosedežne kabine pa je udobje bližje tistemu iz avtomobilov, kar med drugim pomeni varno zavetje pred vremenskimi razmerami, vozniku in sopotniku pa ni treba nositi varnostne čelade.

Zaradi naprednega sistema uravnavanja naklona vozila vozniku ni treba skrbeti za vzdrževanje ravnotežja, gibljivost trikolesnika pa je primerljiva s tisto pri dvokolesnikih. Naklon potniške kabine in podvozja se pri vožnji v ovinek uravnava samodejno, enako naj bi veljalo za uravnoteženost pri premagovanju različnih naklonov in ovir.

Za pogon vozilca skrbita dva elektromotorja z močjo 2 kW, vgrajena v prednji kolesi, energijo zanju pa zagotavljajo litij-ionski akumulatorji, v katerih je dovolj energije za približno 50 kilometrov vožnje. Akumulatorje je mogoče polniti iz običajnega električnega omrežja.