Auto union type D namerava še enkrat zaznamovati avtomobilsko industrijo. Foto: EPA
Auto union type D namerava še enkrat zaznamovati avtomobilsko industrijo. Foto: EPA
Auto union type D
Najboljši vozniki, ki so sedli za njegov volan, so bili Tazio Nuvolari, H.P. Müller, Hans Stuck, Rudolf Hasse in Georg Meier. Foto: EPA

Gre za še dve preostali originalni vozili typa D proizvajalca Auto Union, katerih vrednost je ocenjena na 8,8 do 12 milijonov evrov.

To bi bil nov rekord v dolgi zgodovini britanske licitacijske hiše Christies, ki bo na dražbi ponudila zgodovinski vozili.

Svetovni interes za poskočni vozilci je ogromen. Iz tega razloga je imela hiša Christies v sodelovanju s podjetji Audi of America in Audi Tradition 25. januarja tiskovno konferenco v New Yorku. Audi France bo pokazal originalni auto union type D iz podjetja Audi Tradition, da bi se označila avkcija v Parizu. Auto Union je ena od znamk, ki je kasneje postala del podjetja Audi AG.

Po avtomobila v nekdanjo Sovjetsko Zvezo
Oba t. i. "Grand Prix" avtomobila izvirata iz nekdanje Sovjetske zveze, kasneje po II. svetovni vojni sta bila premeščena v mesto Zwickaua v Vzhodni Nemčiji. Leta 1980 jih je Američan Paul Karassik pripeljal na zahod. Iskal jih je več kot deset let, na koncu pa jih našel razstavljene v nekdanjem SSSR-u.

Ob pomoči britanskih strokovnjakov podjetja Audi AG so jih ponovno sestavili, Karrasik pa jih je omenjenemu podjetju tudi prodal. Model D type je leta 1939 prešel v zasebno lastništvo. Nadgrajen s kompresorjem je moč iz 308 kW/420 KM povečal na 338 kW/460 KM. Največja hitrost, ki jo športnik lahko doseže, znaša 330 km/h.