Sistem Park Assist je ena pomembnejših novih rešitev tourana. Foto: Volkswagen
Sistem Park Assist je ena pomembnejših novih rešitev tourana. Foto: Volkswagen
Volkswagen touran
Oblika vozila ima zanimive podrobnosti. Drugačni so prednji in zadnji žarometi, meglenke, zanimiva rešitev so tudi kromirane obrobe oken. Foto: Volkswagen
Volkswagen touran
Novi materiali in nova oprema krasijo notranjost tourana. Foto: Volkswagen

Najbolj praktičen model v ponudbi nemškega podjetja v novi izdaji prinaša tako oblikovne kot tudi tehnološke spremembe.

Sedemsedežnik je prvi Volkswagnov model, opremljen s sistemom za lažje parkiranje Park Assist. Sistem je soroden tistemu v Toyotinem modelu prius in je delo hišnih inženirjev. Park Assist deluje po metodi radarskega snopa, ki označi velikost parkirnega prostora in potem izračuna optimalno parkiranje. Voznika sistem usmerja s sliko in zvokom, pri čemer začrta prvoten položaj, tako da na točno določenem mestu prestavno ročico vrže v vzvratno prestavo. Nadalje je postopek parkiranja samodejen in po podatkih proizvajalca traja petnajst sekund.

Polepšana zunanjost
Dobrodošle so tudi zunanje spremembe. Prednji konec spominja na nedavno predstavljeni eos, medtem ko je zadek bolj masiven, moderen, dobil pa je tudi nove, privlačne žaromete. Spremembe potovalnega prostora se nanašajo na nove materiale in bogatejšo opremo. Avdiosistem je opremljen s funkcijo reprodukcije zapisa MP3, za všečnejšo vidno identiteto pa je "kriva" nova dekoracija v imitaciji metala.

Prevladujejo dizelski agregati
Motorno paleto sestavlja šest pogonskih agregatov, dva bencinska in štirje dizli. Na seznamu bencinarjev sta 1,6-litrski motor s 75 kW (102 KM) in sodoben 1,4-litrski motor s 103 KW (140 KM). Na dizelski listi so se znašli motor 1,9 TDI z močjo 66 kW/90 KM in 77 kW/105 KM oziroma 2,0 TDI s 103 kW/140 KM in 125 kW/170 KM).