Toyoto camry izdelujejo že od leta 1980. Ime »camry« je fonetičen zapis japonske besede »kanmuri«, ki pomeni »krona«. Tradicijo so pri Toyoti začeli že v 50. letih prejšnjega stoletja z modelom toyota crown, nadaljevali pa z modeloma corolla in corona, ki sta latinski besedi in prav tako pomenita krono. Foto: Toyota
Toyoto camry izdelujejo že od leta 1980. Ime »camry« je fonetičen zapis japonske besede »kanmuri«, ki pomeni »krona«. Tradicijo so pri Toyoti začeli že v 50. letih prejšnjega stoletja z modelom toyota crown, nadaljevali pa z modeloma corolla in corona, ki sta latinski besedi in prav tako pomenita krono. Foto: Toyota

Imena se največkrat nanašajo na kakšno pozitivno značilnost, ob izboru pa ime najprej predstavijo določenim ciljnim skupinam, da preverilo, ali je dovolj učinkovito. Nekateri proizvajalci se izpeljankam izogibajo in raje uporabijo črkovno-številčne znake, spet drugi pa se odločijo za imena, ki so popolnoma brez pomena.

Predstavljamo deset avtomobilov, ki imajo precej nenavadna imena, čeprav bi jih lahko našteli še precej več. Najbolj "zmagovalno" ime ima zagotovo prav zadnji avtomobil.

V komentarjih pod novico lahko napišete, katero ime vam je najbolj všeč in kateri avtomobil ima najmanj posrečeno ime.

J. R.

Volkswagen tiguan je svoje ime dobil po glasovanju, ki ga je organiziral nemški založniški gigant Auto Bild. Samo ime tiguan je pravzaprav sestavljenka iz besed »tiger« in »legvan« (nemško Leguan). Druga imena v izboru so bila namib, rockton, samun in nanuk. Foto: Volkswagen
Nissanov majhni SUV xterra je sestavljenka iz besede »terra« (»terra firma« pomeni dobra zemlja) in črke X (označuje generacijo X, ki se nanaša na ljudi, rojene med letoma 1965 in 1981). Ime lahko torej razumemo kot »dobro generacijo«. Foto: Nissan
Lotus exige je v praksi kupejevska različica roadsterja elise, njegovo ime pa je brez pomena oziroma nima prevoda. Še najbližja je angleška beseda »exigent«, ki pomeni »nujen, zahteven«. Na tej osnovi bi exige lahko prevedli v »zahtevnik« oziroma »nujnik«. Včasih je res bolje, da imen avtomobilov ne prevajamo v slovenščino. Foto: Lotus
Chevrolet aveo velja v svetu avtomobilizma za precej povprečen avtomobil, saj mu nekateri pravijo tudi »pločevinasta cigara«. Ime je izmišljeno, pred njim pa je bil aveo poznan kot (daewoo) kalos – to je sicer grška beseda, ki pomeni »lep«. Foto: Chevrolet
Hyundai zelo veliko uporablja nenavadna imena, lumuzina azera pa ima morda najbolj čudno ime. Čeprav azera izhaja iz besede »azuren«, kar se nanaša na odtenek modre barve, pa so mnogi prepričani, da je to ime bolj primerno za poimenovanje robota ali sesalca. Foto: Hyundai
Opel antera, ki ga sicer izdeluje GM Daewoo, se v Združenem kraljestvu prodaja pod imenom vauxhall antara; v Avstraliji in Novi Zelandiji avto poznajo kot holden captivo maxx. Na Srednjem vzhodu ga prodajajo pod imenom GMC terrain, v Mehiki in Braziliji pa kot chevrolet captivo. Na severnoameriškem trgu ga poznajo kot saturn vue. Beseda vue je precej podobna ameriški besedi »view«, kar pomeni razgled. Morda so želeli s tem povedati, da vam ta avtomobil omogoča tak razgled kot noben drug avtomobil. Vue pa pomeni še nekaj drugega – enako se imenuje tudi azijska etnična skupina iz juga Kitajske. Foto: Saturn
Še ena toyota se imenuje yaris, kar pa je izmišljeno ime. Ena izmed razlag je ta, da so si Japonci izposodili ime mesta Pariz (Paris) in mu zamnejali prvo črko. Nekateri v šali pravijo, da je yaris japonska beseda za poceni avtomobil. Foto: Toyota
Volkswagnov touareg si je ime izposodil od nomadskega plemena Tuareg, ki živi v severnih predelih Sahare. Očitno je bilo Nemcem ime všeč, niso pa bili zadovoljni z njegovim izvorom, zato so v besedo tuareg vrinili še črko »o« in nastal je touareg, ki se pravzaprav težje izgovarja kot izvirnik. Foto: Volkswagen
Toyota venza je bila premierno predstavljena letos. Njeno ime naj bi bila sestavljenka iz besed »venture« (drznost, tveganost) in »Monza« (ime znamenite dirkalne steze v Italiji). Še enkrat si oglejte fotografijo in ocenite sami, ali je avtomobil res tako drzen in spada na stezo, po kateri se podijo dirkalniki formule ena. Foto: Toyota