Carl Benz in sodelavec Josef Brecht na izboljšani različici prvega avtomobila leta 1887. Foto: Daimler
Carl Benz in sodelavec Josef Brecht na izboljšani različici prvega avtomobila leta 1887. Foto: Daimler

To je bil za današnje pojme nenavaden trikolesnik, ki pa mu avtomobilska zgodovina priznava vlogo začetnika vseh današnjih avtomobilov. V veliki meri zaradi datuma prijave patenta na uradu v Berlinu, 29. januarja 1886. Kljub temu, da je moral Benz na uradno izdajo patenta številka 37.435 počakati do 2. novembra 1886, je namreč s svojo vlogo prehitel rojaka Gottlieba Daimlerja, ki je istega leta patentiral štirikolesno motorizirano kočijo. Carl Benz je za pogon svojega vozila uporabil štiritaktni bencinski enovaljnik, ki ga je izdelal in prvič preizkusil že leta 1879. Motor je zmogel točno 0,55 kilovatov (0,75 KM), kar pa je bilo dovolj za pogon dvosedežnega trikolesnika. Še šibkejši je bil Daimlerjev motor vgrajen v motorizirano kočijo, ki je zmogel le 0,37 kilovatov. Kljub temu, da se je moral Daimler zagotoviti z drugim mestom v avtomobilski zgodovini, pa je motor za pogon štirikolesnika, uspešno preizkusil že prej na dvokolesniku in 3. aprila 1885 tudi oddal vlogo za patent.

Ne glede na datume in birokracijo, sta danes oba nemška pionirja na področju avtomobilizma jasno zapisana v zgodovino, za njuno dediščino pa skrbno skrbijo v koncernu Daimler AG, ki nadaljuje tradicijo podjetij obeh izumiteljev.

Glede na pomen leta 1886 pa v koncernu, ki danes združuje več avtomobilskih znamk, vključno z legendarnim Mercedes-Benzom, in izdelujejo tako osebna kot tudi gospodarska vozila, že napovedujejo številne dogodke povezane z stoletjem in četrt pestre avtomobilske zgodovine.