CLK je dobil nov, še zmogljivejši motor. Foto: Mercedes-Benz
CLK je dobil nov, še zmogljivejši motor. Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz CLK
Zadek lepotca krasita spojler in kromirana dvocevna izpušna cev. Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz CLK
Pri nemškem velikanu so izboljšali še zavorni sistem. Foto: Mercedes-Benz

To velja za kupe in tudi za brezstrešno različico štirikolesnika. Na novo razviti 5,5-litrski osemvaljnik se "baha" tudi s tem, da razvije kar 530 Nm navora (zdajšnji model razvije 460 Nm), pospešek od 0 do 100 km/h pa znaša 5,2 sekunde (zdajšnji potrebuje 5,9 sekunde). Končna hitrost je tako kot pri drugih modelih elektronsko omejena na 250 km/h.

Kljub povečani moči motorja kar za 26 odstotkov poraba goriva ni porasla. Na 100 prevoženih kilometrov bo moral voznik dotočiti le 11,4 litra bencina.

Na voljo poseben paket opreme
Kupci lahko CLK-ja nadgradijo še z dodatki, kot so športno-stilistični paket opreme, ki vključuje usnjene sedeže, kovinsko barvo, AMG-jev prilegajoč se volanski obroč, na katerem kar mrgoli tehnoloških rešitev, in aluminijaste stopalke.

Tako šest- kot tudi osemvaljni bencinski agregat sta opremljena s posebnim samodejnim sedemstopenjskim menjalnikom 7G-RONIC, ki je del standardne opreme v modelih CLK 350 in 500.

AMG za zgled
O zunanjosti vozila dodajmo še, da so mu v Stuttgartu nadeli 18-palična AMG-jeva platišča iz posebne lahke zlitine. Nasploh so se zgledovali po AMG-ju tudi pri sprednjem in zadnjem delu, sprednjem spojlerju in kromiranem dvocevnem izpuhu. Pri športni vožnji bosta prav gotovo v pomoč tudi športno vzmetenje in izboljšane zavore.

Vsi ti dodatki kupe in kabriolet še dodatno začinijo ter naredijo živahnejša, seveda pa tudi nekoliko zasolijo ceno. Omenjeni paket opreme bo namreč avtomobil podražil za 4.402 evra.