Športni štirikolesnik prihaja na prizorišče kot naslednik upokojenega modela Z8, prvi pa ga bodo lahko videli obiskovalci avtomobilskega salona v Šanghaju na Kitajskem.
Po do zdaj objavljenih vohunskih fotografijah je znano le, da so Nemci obdržali zasnovo motorja, postavljenega spredaj, in pogon na zadnjih kolesih. Avtomobil bo namenjen dvema potnikoma, imel bo tudi pomično streho.
Glede same motorizacije pa po trenutni ponudbi pri BMW-ju ne bi nič presenetilo, če bi pod motorni pokrov vstavili motor V12. Povsem zagotovo bo svoje mesto našel tudi kateri izmed šibkejših motorjev.
Ob bok SL-ju in R8
Jekleni zapeljivec se bo na trg umestil v sam vrh ponudbe roadsterjev, ob bok mercedesu SL kot tudi novemu Audijevemu adutu, modelu R8. Neimenovani predstavnik BMW-ja je za Automotiwe News dejal, da je njihov cilj prodati 15.000 omenjenih vozil na leto, kar je več kot optimistično glede na prodajne rezultate predhodnika.
Z8 se je v prodajnih salonih obnesel bolj klavrno, saj so med letoma 2000 in 2003, ko so avtomobil izdelovali, prodali samo 5.703 primerkov. Čeprav se bavarska retroekskluziva ni izkazala z iskanjem novih lastnikov, si bomo avtomobil zapomnili kot enega najbolj izstopajočih modelov z začetka novega tisočletja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje