Zmogljiva osem in šestvaljna motorja, BMW-jeva napredna tehnologoja pogona na vsa štiri kolesa (xDrive), aktivni krmilni mehanizem in kopica napredne tehnologije so ob všečni obliki aduti, s katerimi namerava prestižni izdelovalec avtomobilov prepričati kupce.
Novo ali izboljšano
Novi BMW X5 je edino vozilo v svojem razredu, ki je na voljo tako z aktivnim krmilnim mehanizmom, ki so ga razvili pri BMW-ju in ki prilagaja odzivnost volana glede na hitrost vozila ter sistemom adaptive drive, paketom inteligentnega sistema kontrole podvozja, ki je povezan s sistemom Dynamic Drive in elektronskim uravnavanjem amortizerjev (EDC).
Z elektronskim nadzorom vsakega amortizerja posebej, EDC prilagodi togost vzmetenja, da ustreza trenutnim voznim razmeram. Tako zagotovi udobno vožnjo na neravnih tleh, ob večjih hitrostih pa ponuja bolj čvrsto vzmetenje in bolj športno vožnjo.
Opremljen je tudi z z "run-flat" pnevmatikam, ki so zagotovilo za večjo varnost in bodo v kompletu serijske opreme.
Kaj pa motorji?
Novi X5 bo kupcem na voljo v dveh bencinskih in eni dizelski različici. Dizle bo predstavljal trilitrski V6 agregat s 170 kW (231 KM) in 520 Nm največjega navora. Na drugi strani bosta "požrešne" bencinarje predstavljala šibkejši, prav tako trilitrski šestvaljnik z 200 kW (272 KM) in 315 Nm navora, za malce več denarja pa lahko pod motornim pokrovom kupci zagledajo 4,8-litrski osemvaljnik z 261 kW (355 KM) in 475 Nm navora.
X5 z omenjenim motorjem za šprint do 100 km/h potrebuje vsega 6,5 sekunde, končna hitrost pa znaša 240 km/h. Novi motorji naj bi bili po zagotovilih predstavnikov podjetja tudi manj "žejni".
FlaxRay v serijskem avtomobilu
Pri vseh modelih bo standardni paket zajel izboljšani šeststopenjski avtomatski steptronic menjalnik. Kot prvi v vsvetu so pri BMW-ju v serijski avtomobil vgradili tehnologija FlexRay, ki jo je ob pomoči podjetja razvil konzorcij razvojnih podjetij. Ta bo poskrbela za takojšnji prenos podatkov, ki krmilijo funkcije sistema adaptive drive.
Eleganca in udobje
Kar se zunanjega izgleda tiče se ljubitelji BMW-jev ne bi smeli pritoževati. Prepoznaven slog mu daje mogočen izgled z "nabitimi" boki, kjer je dobro vidna poudarjena karoserijska zareza, očem prijetno oblikovani žarometi, tako spredaj kot zadaj, za nameček pa je še nekoliko večji od predhodnika. V dolžino (4,85 metra), ga prekaša za 20 centimetrov, v širino meri 1,93 metra. Pri njegovi izdelavi so uporabili najbolj moderno tehnologojo in materiale.
Tudi znotraj je vozilo elegantno, udobno in prostorno. Vanj se lahko vstavi še tretja vrsta sedežev, tako, da se lahko v njem naenkrat popelje sedem potnikov. Z vsemi sedeži ima prtljažnik 200 litrov prostornine, če zložimo zadnja dva sedeža pa se ta poveča na več kot 600 litrov.
Tehnologija
Pri vzvratni vožnji bo vozniku v pomoč kamera, poigral pa se bo lahko še s sistemom i-drive, ki poenostavlja upravljanje mnogih voznih lastnosti in nastavitev udobja. Prav tako bo na voljo opcijski "head-up", sistem prikazovanja hitrosti in navigacije na vetrobranskem steklu, Za zabavo bo poleg odličnega audio sistema poskrbel še DVD za krajšanje časa potnikov.
Uspešna prva generacija
Prva generacija BMW-ja X5 je na ceste širom zemeljske oble zavila leta 1999. Številke prodanih vozil so zavidljive, saj si je velikega elegantnega športnika omislilo 580.000 voznikov, kar kaže na njegovo popularnost.
Premiero predstavitev javnosti bo avtomobil doživel že naslednji mesec na mednarodnem avtomobilskem salonu v Parizu.
G. P.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje