Nova generacija modela beetle bo poskušala bolj uspešno nadaljevati tradicijo, ki sega v trideseta leta preteklega stoletja.
Ob predstavitvi novega beetla leta 1998 so bila pričakovanja prodajnih strategov pri Volkswagnu brez dvoma večja, kot se je nato izkazalo na trgu. Novi beetle, ki naj bi nadaljeval tradicijo pravega ljudskega avtomobila, prvič predstavljenega daljnega leta 1938, je bil očitno preveč dizajnerski izdelek in cenovno še zdaleč ne zanimiv za širši krog kupcev. Zdaj pa Volkswagen predstavlja naslednika, ki bo morda bolj dorasel tradiciji.
Beetle, ki se je s pravim globalnim dogodkom javnosti prvič predstavil v New Yorku, Berlinu in Šanghaju, po zagotovilih konstruktorjev zagotavlja več udobja v potniški kabini, ponudba opreme je sodobnejša in pestrejša, kupci pa bodo lahko izbirali med tremi izhodiščnimi paketi opreme. Na evropskih trgih bodo na voljo trije bencinski in dva dizelska motorja, bencinski trojček sestavljajo motorji z močmi 77, 118 in 147 kilovatov (105/160/200 KM), dizelski dvojček pa motorja s 77 in 103 kilovati (105/140 KM).
Prodajo nameravajo v Združenih državah Amerike začeti že septembra, na evropske trge pa naj bi novi beetle pripeljal oktobra ali novembra letos.
Na cestah ga bo mogoče dokaj hitro ločiti od neposrednega predhodnika, saj je v primerjavi z njim zrasel za 152 mm, na skupno dolžino 4,278 mm. Prav tako je s 1,808 mm za 84 mm širši od predhodnika, ki pa je bil za malenkost višji, saj so novinca za 12 mm znižali, na višino 1,486 mm. Oblikovalska simetrija treh polkrogov se je tako očitno morala umakniti uporabnosti in konstruktorji zagotavljajo, da je potniška kabina zdaj bistveno bolj prijazna do uporabnikov, tudi štirih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje