Omenjeno dejstvo po mnenju avtorja Volkswagnovega novinca odmika od tekmecev, ki poskušajo predvsem izkoristiti tradicijo nekaterih avtomobilskih legend, v praksi pa niso tako uspešni. Naslednik Volkswagnove globalne legende, ki je postala simbol nekega naroda, generacije in uspeha evropske avtomobilske industrije na drugi strani Atlantskega oceana, namreč ponuja sodobno tehnologijo, v prepoznavni, a hkrati učinkoviti embalaži, nostalgičnih priveskov pa ni preveč.
Preizkusni avtomobil je verjetno deloval toliko resneje, ker ga je poganjal motor z vrha ponudbe, in sicer 2,0-litrski oplemeniten s turbino, ki zmore 147 kilovatov, za prenos moči pa je skrbel sodoben samodejni menjalnik DSG, kar je hrošča spremenilo v poskočnega GTI-ja.
Več podrobnosti s preizkusa dinamične različice novega hrošča in bistveno racionalnejšega uporabnega dobla cargo pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje