Saab biopower 9-3 cabrio deluje na čisti bioetanol. Foto: Saab
Saab biopower 9-3 cabrio deluje na čisti bioetanol. Foto: Saab
Saab 9-3 kabriolet
Potovalni prostor ostaja enak kot pri navadnem kabrioletu. Foto: Saab
Saab 9-5 biopower
Saab 9-5 biopower se je med Švedi odlično prijel in je postal pravi hit. Foto: Saab

Pogonski sistem je sestavljen iz 2,0-litrskega turbo motorja, ki deluje na čisti bioetanol (E100), in dveh elektromotorjev, katerih skupna moč znaša 53 KW.

Večji, ki je nameščen zadaj ima 38 KW, manjši sprednji pa 15 KW. Glavni motor razvije maksimalno moč 260 KM, za pospešek od 0 do 100 km/h pa "zeleni" kabriolet potrebuje le 6,9 sekunde. Skupaj avtomobil zmore torej prek 300 KM in 375 Nm najvišjega navora.

Baterija ne potrebuje vzdrževanja
Menjalnik je avtomatski petstopenjski. Avtomobil ima pod prtljažnim prostorom spravljeno 300-voltno litij-ionsko baterijo, ki ne potrebuje vzdrževanja, njena življenjska doba pa je tako dolga kot pri samem avtomobilu. Hibrid baterijo med vožnjo polni. Da ni bojazni pred izpraznitvijo, se po okoli 20 prevoženih kilometrih, samodejno vključi bencinski motor, ki ponovno napolni baterijo.

Kljub potrebnemu prostoru za elektromotor in baterije, pa hibrid nima prav nič manj prostora od svojega "navadnega" brata, saj sta potovalni prostor in prtljažnik ostala enako velika.

Po poteh modela 9-5 biopower
Švedi so že lani predstavili z več nagradami okiten model 9-5 biopower, ki pa deluje le na 85 odstotno mešanico bencina in bioetanola (E85). Nad bioetanolom so se med prvimi navdušili v Braziliji, ko ga je propagirala celo oblast. V Evropi je najbolj priljubljen seveda na Švedskem, možnost uporabe pa bodo kmalu imele še nekatere zahodnoevropske države. Med njimi tudi Velika Britanija, ki naj bi prve črpalke odprla že v letu dni.