Od januarja dalje bodo lahko kupci Oplove admiralske ladje izbrali za pogon tudi nov motor. Foto: Opel
Od januarja dalje bodo lahko kupci Oplove admiralske ladje izbrali za pogon tudi nov motor. Foto: Opel

Kot poudarjajo pri izdelovalcu, so novi motor 2,0 BiTurbo CDTI z največjo močjo 143 kilovatov (195 KM) in največjim navorom 400 Nm zasnovali za čim učinkovitejše zagotavljanje dinamike, odzivnosti in enakomerne rasti moči ob pospeševanju. Insignia z novim motorjem pospeši od 0 do 100 km/h v 8,7 sekunde in dosega hitrosti 230 km/h.

Ob tem naj bi bila povprečna poraba goriva pri 4-vratni različici s prednjim pogonom 4,9 litra na 100 kilometrov, v zrak pa naj bi motor izpuhal na vsak kilometer 129 gramov ogljikovega dioksida.

V sistemu biturbo sta združena dva turbinska polnilnika različnih velikosti, ki delujeta vsak posebej ali skupaj. Manjšemu turbinskemu polnilniku se vrtilna hitrost posebej hitro poveča pri manjših vrtljajih motorja. To pomeni, da se na potisk stopalke za pospeševanje odzove nemudoma, s čemer je odpravljen tako imenovani pojav turbo luknje. Že od 1.500 vrtljajev dalje ima voznik tako na voljo 350 Nm navora.

Pri srednji hitrosti vrtenja motorja delujeta turbinska polnilnika skupaj. Večji predhodno stisne zrak, ki ga nato manjši stisne dokončno. Delovanje pretočnega ventila z zaporo, je nadzorovano in vodeno tako, da je del izpušnih plinov nenehno usmerjen proti turbinskemu polnilniku, kar zagotavlja stalno pospeševanje. Pri večjem številu vrtljajev, nad 3.000, pa so izpušni plini neposredno usmerjeni proti večjemu turbinskemu polnilniku, kar zagotavlja večjo moč.