Prvi je bil leta 1959 predstavljeni BMW 700, majhen avtomobil, ki je s športnim videzom, ki mu ga je ukrojil italijanski oblikovalski genij Giovanni Michelotti, in uspehi dirkalne različice S ponovno utemeljil BMW-jev športni sloves.
Pravzaprav obstajata dve različici zgodbe o njegovem nastanku. Po eni naj bi Michelottiju oblikovanje novega avtomobila na lastno pest zaupal avtomobilski dirkač in konstruktor ter avstrijski uvoznik avtomobilov znamke BMW Wolfgang Denzel, po drugi pa naj bi bil za celoten razvoj avtomobila zaslužen kar Denzel sam. Dejstvo je, da se je bavarska avtomobilska tovarna tedaj že intenzivno pripravljala na ponovni vstop v srednji avtomobilski razred.
Najprej kupe
BMW 700 so najprej predstavili v obliki kupejske različice s sedežno razvrstitvijo 2+2, tej pa sta kmalu sledila še dvovratna limuzina in kabriolet, ki si je s kupejem delil sedežno razvrstitev 2+2.
Pri BMW-ju so si tehnično osnovo modela 700 izposodili kar pri štirisedežni "podaljšani isetti" BMW-ju 600, enak pa je bil tudi zračno hlajeni 697-kubični bokserski motor z močjo 22 kilovatov (30 'konjev'). Motor je sicer izviral iz motocikla R67, vgradili pa so ga v zadek, kjer je seveda poganjal zadnji kolesi. Pozneje so bile na voljo tudi močnejše različice z 29-kilovatnim motorjem.
Športni uspehi
Oskubljena različica BMW 700 S z motorjem, ki so mu moč povečali na 44 kilovatov (60 'konjev'), je uspešno nastopala tudi v avtomobilskem športu. Legenda avtomobilskega dirkanja Willi Martini je razvil tudi zelo lahko dirkalno različico, ki je zaradi plastične karoserije tehtala zgolj 470 kilogramov, zato je lahko z motorjem, ki so mu moč povečali na 59 kilovatov (80 'konjev'), dosegla največjo hitrost 200 kilometrov na uro.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje