Foto:
Foto:
BMW d730 xDrive - test Avtomobilnost
BMW d730 xDrive - test Avtomobilnost

Začela je delati množične avtomobile, celo družinske enoprostorce, odpovedala se je že tudi zadnjemu pogonu in naredila je že kar nekaj avtov, ki z drsečimi zadki nimajo ničesar skupnega. In preobrazila se je tudi sedmica.
Za vse prejšnje generacije, bilo jih je že pet pred njo, je bilo značilno, da so bile izredno športne glede na svojo velikost, maso in namembnost. Pisali smo, da je to avto za direktorja, ki uživa v dinamični vožnji, ki hoče voziti sam, brez šoferja.

Sport, comfort ali eco - vse je na voljo na zahtevo
In ta športni duh je ostal tudi v novi sedmici, ko začutiš, kako suvereno se BMW-jev štirikolesni pogon sooči s spolzko podlago v hitro odpeljanem ovinku, je težko ostati ravnodušen. Toda vsa ta bavarska dinamika je po novem na voljo "on demand", na zahtevo, šele po pritisku na tipko sport.
V nekaj manjši luči je sedmica dinamična tudi v novem voznem programu adaptive, ki predvideva voznikove želje in jih prilagaja razmeram na cesti, te pozna tudi prek podatkov v navigacijski napravi. A v praksi nismo zaznali, da bi se pod nogo dogajalo kaj tako zelo posebnega, pričakovanja so bila večja.
Je pa nadvse zgovoren osnovni program comfort oziroma še bolj program eco sport. Ne zaradi dejstva, da se je ta na našem testnem krogu izkazal s porabo komaj 6,4 litra, predvsem zaradi udobja, ki ga v teh dveh programih občutijo potniki.

Za tiste s šoferji
Končno je to postal avto, v katerem se raje pustiš zapeljati, kot pa peljati, podaljšana verzija bi zato morala biti po novem bolj popularna. Gre za tišino v kabini, ki jo lahko napolni vrhunski zvočni sistem z diamantki v zvočnikih, gre za možnost igračkanja s tablico vgrajeno v naslon za roke zadaj, s katero lahko spreminjate praktično vse v avtu. Gre za masažna kolesca, ki se vozijo po vašem hrbtu, ne glede na to, v katerega od štirih foteljev se usedete. A še najbolj gre za to, da je sedmica po novem komfortna ladja, ki pri umirjeni vožnji nudi klasičnim BMW-jevim kupcem neko novo dimenzijo, takšno, ki jo v “freude am fahren” dobi niso poznali. Razumljivo, v Munchnu nas s takšnimi izdelki pripravljajo na čas avtonomne vožnje, torej na čas, ko bomo med vožnjo počivali, delali ali se zabavali, torej počeli vse kaj drugega kot pa vrteli volan.
A nismo še tam: če želimo vse to, pri aktualni sedmici še vedno potrebujemo šoferja. In kupcem s šoferji se nova sedmica po novem dobrika bolj kot kdajkoli doslej. Med drugim tudi z ekskluzivnostjo, kupci serije sedem bodo namreč po novem pri BMW-ju deležni drugačnega pihanja na dušo kot vsi drugi, predvsem to velja za čas po nakupu. Povedano drugače, po novem z nakupom BMW-ja še ne postaneš VIP, odprejo se vrata zgolj biznis lože. V klub senatorjev vstopiš šele z nakupom sedmice!