Kakšen primerek novinca bo že jeseni verjetno zašel tudi na slovenske ceste. Foto: BMW
Kakšen primerek novinca bo že jeseni verjetno zašel tudi na slovenske ceste. Foto: BMW

Bavarski izdelovalec samozavestno zagotavlja, da je novinec tretje generacije sanjski avtomobil, ki močno presega lastnosti predhodnika.

Največ zaslug za opazen generacijski razkorak imajo nove tehnologije. Bodisi tiste, ki skrbijo za dinamične vozne lastnosti ali pa tiste, ki so zadolžene za razvajanje bolj ali manj egoističnih uporabnikov. V potniški kabini avtomobila, ki je v primerjavi s predhodnikom malce zrasel, je namreč klasična kupejevska sedežna kombinacija 2+2, kar običajno pomeni dva zelo udobna in dva precej manj uporabna sedeža. Za višjo raven udobja in varnosti bodo skrbeli dodatki iz programa BMW ConnectedDrive, ki med drugim zagotavljajo informativne in zabavne vsebine ter pomoč vozniku pri vožnji, za značaju avtomobila ustrezno vozno dinamiko pa zmogljivi pogonski agregati.

Ob prihodu na trg bosta na voljo dva motorja, in sicer v različici BMW 650i Coupé osemvaljni bencinski motor s 300 kW (407 KM), v BMW 640i Coupé pa šestvaljni vrstni bencinski motor z 235 kW (320 KM).

Oba motorja bosta serijsko na voljo z osemstopenjskim športnim samodejnim menjalnikom, povsem trendovsko pa bo na voljo tudi sistem ustavljanja motorja med mirovanjem vozila, da bodo imeli vozniki malce bolj mirno zeleno zavest. Po zagotovilih izdelovalca naj bi bencinski motor V8 z gibno prostornino 4.395 kubičnih centimetrov v povprečju na sto prevoženih kilometrov porabil 10,4 litra goriva in na vsak kilometer izpuhal v zrak 243 gramov ogljikovega dioksida. Bencinski šestvaljnik z gibno prostornino 2.979 kubičnih centimetrov pa naj bi porabil 7,7 litra goriva in izpuhal 179 gramov ogljikovega dioksida.

Verjetno pa bodo večino kupcev pritegnili drugi podatki, in sicer da bo zmogljivejši motor z navorom 600 Nm zagotavljal pospešek od 0 do 100 km/h v 4,9 sekunde, šibkejši z navorom 450 Nm pa v 5,4 sekunde. Za varnejše izkoriščanje motornih zmogljivosti bo med drugim skrbelo na novo razvito podvozje vozila, pri katerem lahko kupci poleg standardnega dinamičnega elektronskega nadzora blažilnikov izberejo tudi opcijsko integralno aktivno krmiljenje IAS in še nekaj podobnih dodatkov namenjenih udobnejši pa tudi varnejši vožnji.