Poleg bleščave, ki jo prinaša ime znamke, je kabrio šestica že na prvi pogled ustrezen avtomobil za križarjenja po ameriških ulicah za vse, ki si želijo zbujati pozornost. Del kabrioklasike je tudi platnena streha, ki s svojimi merami manj vpliva na podobo zadka in prostor v prtljažniku kot morebitna kovinska za kupejevski kompromis. Pri BMW-ju ljubiteljem kupejev tako ali tako ponujajo dovolj drugih možnosti izbire čistokrvnih kupejev. Med čistokrvne pa brez dvoma sodita pogonska agregata, s katerima bo kabrio serije 6 zapeljal na ameriški trg. V različici BMW 650i bo vgrajen 4,4-litrski motor V8 z največjo močjo 300 kilovatov (400 KM) in navorom 600 Nm, za prenos moči bosta na voljo ročni šeststopenjski in samodejni osemstopenjski menjalnik. Motorno zmernejšim voznikom pa bo na voljo različica BMW 640i s 3,0-litrskim vrstnim šestvaljnikom, ki zmore 235 kilovatov (320 KM) in 450 Nm navora.
Razredu in ugledu znamke pa bo seveda primerna tudi oprema, ki bo na voljo petičnim kupcem. Poleg tiste, namenjene udobju, na seznamu serijske in dodatne namreč ne manjka naprednih tehnoloških igračk.
V sedežniku 2+2, ki je v primerjavi s predhodnikom zrasel za 74 milimetrov in zdaj meri 4894 milimetrov, bodo imeli potniki več prostora, prtljažnik pa ponuja 300 litrov prostornine in možnost vgradnje vreče za dva para smuči, ki naj ne bi motila morebitnih sopotnikov na zadnjih sedežih. Seveda le, če lastniki kabrioletov ne bodo imeli kaj primernejšega za obisk smučišč.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje