BMW tradicionalno izdeluje vozila z motornim pogonom na zadnji par koles, zato se je špekuliralo, da se je poleg za Volva že zanimal tudi za Alfo Romeo, prav tako strokovnjaka za prednji pogon. Foto: EPA
BMW tradicionalno izdeluje vozila z motornim pogonom na zadnji par koles, zato se je špekuliralo, da se je poleg za Volva že zanimal tudi za Alfo Romeo, prav tako strokovnjaka za prednji pogon. Foto: EPA

Bavarci so šli tako daleč, da so se želeli dokopati do pregleda celotne finančne situacije švedskega proizvajalca vozil. Za zdaj ni znano, ali BMW trenutno še vedno načrtuje prevzemno ponudbo, jasno pa je, da ga to ne bi stalo malo.

Volvo ima namreč pri Fordu posebno integralno mesto, saj njegove dosežke glede varnostih elementov in razvoja samih platform s pridom izkoriščajo tudi druge znamke znotraj koncerna.

Na drugi strani naj bi BMW skušal najti proizvajalca, ki bi ga lahko postavil ob bok svoji znamki Mini, s katerim ima tovarna še velike načrte. Sinergijski učinki skupnega razvoja podvozja in prednjega pogona, glede katerega Švedi dobro vedo, kako se rečem streže, bi omogočili, da bi Mini in Volvo z dobičkom skupaj prodala po pol milijona vozil letno.

Med njimi bi bili tudi Miniji s petimi vrati ali SUV-i, ki bi se lahko vsi peljali na platformi, kot jo uporabljajo volvovi modeli C30, S40/V50 in C70. Večji volvi bi na drugi strani izkoristili BMW-jeve platforme.