BMW je razkril nov športni kupe M4 GTS. S slavnim dirkališčem na Nürburgringu Nordschleife je opravil s časom sedmih minut in 28 sekund, kar je skoraj 30 sekund hitreje od standardne različice M4.
Za razliko od klasičnega, cestnega modela M4, je M4 GTS osredotočen na dirkalne steze, kar je dokazal s časom na slavnem dirkališču Nordschleifu. Obenem je najhitrejši BMW-jev kupe tako kot drugi modeli BMW M primeren tudi za cestno vožnjo.
Bavarci bodo proizvedli omejeno serijo 700 avtomobilov, s tem pa bodo zaznamovali 30. obletnico BMW M3, katerega začetki proizvodnje segajo v leto 1986. Prva visokozmogljiva posebna izdaja iz modelne serije M3/M4 bo prvič na voljo tudi na pomembnem severnoameriškem trgu.
Še 0,3 sekunde hitreje od 0 do 100 km/h
Standardni model M4 coupe poganja 3,0-litrski šestvaljni twinpower turbo pogonski agregat s 317 kilovatov moči in 550 Nm navora, ki je kombiniran s sedemstopenjskim menjalnikom M DCT z dvojno sklopko. Od 0 do 100 km/h pospeši v 4,1 sekunde.
Tehnične karakteristike M4 GTS so še veliko boljše. Pogonski motor proizvede 368 kilovatov moči in 600 Nm navora, pospešek od mirovanja do 100 km/h je 3,8 sekunde, najvišja hitrost pa 305 km/h.
Pri BMW-ju kot posebnosti novega modela med drugim naštevajo 19- oziroma 20-palčna aluminijasta platišča, OLED-zadnja svetila (organic light-emitting diodes), pokrov motorja, ki je narejen iz ogljikovih vlaken in tehta samo 2,5 kilograma, ogljikova vlakna so uporabili tudi pri izdelavi prednjega in zadnjega spojlerja.
V potovalno kabino so vgradili lahka dirkalna sedeža, oblečena v alkantaro, zadnja sedeža so odstranili iz vozila, vozilo ima karbon-keramične zavore, izboljšano vzmetenje in krmilni mehanizem, aktivni M diferencial, ki omogoča še več agilnosti, boljšo lego na cesti in boljši oprijem koles … Vozilo tehta 1510 kilogramov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje