Napredni E-Flex s svojimi značilnostmi odpira novo poglavje alternativnih izvorov energije. Najpomembnejša lastnost sistema E-Flex, ki uporablja litij-ionsko baterijo, je ta, da voltu omogoča z enim polnjenjem prevoziti kar 483 kilometrov.
Govorimo o električnem pogonu, ki energijo za polnjenje baterij dobiva iz vodika in tudi s priključitvijo na mestno električno mrežo. Pri tem vsako polnjenje z elektriko vozilu omogoča vožnjo dodatnih 34 kilometrov.
Manjši, a manj požrešen
Nova generacija baterijskih sistemov je dvakrat manjša od svojih predhodnikov, hkrati pa omogoča enako moč in zmogljivosti. Npr. predhodna generacija v Chevroletovom konceptu sequel z osmimi kilogrami vodika ima doseg 483 km. Volt za enak doseg potrebuje samo 4 kg vodika.
Spomnimo se, da je bil volt prvič predstavljen na januarskem avtomobilskem salonu v Detroitu, in to v sklopu Chevroletovega konceptnega vozila volt. Vozilo na električni pogon z dosegom 64 km ima dodatni motor na biogorivo z generatorjem za povečanje dosega na 1.030 km. Poleg tega volt tehta 1.588 kilogramov, kar je 30 kg manj v primerjavi z sequelom.
Konkurenca motorjem z notranjim izgorevanjem
To je posledica vgradnje lažjih materialov, kot so plastični blatniki in glazirana okna. GM-ov napredek na tem področju jasno kaže, da ima njegova tehnologija razvoja baterij še veliko prihodnost in je lahko povsem konkurenčna motorjem z notranjim izgorevanjem, kar se tiče zmogljivosti, vzdržljivosti in cene.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje