Pol stoletja pozneje se morda sliši smešno, da so se nekoč britanski policisti resno ukvarjali s problemom, kako dohiteti hitre zlikovce, ki so roki pravice ubežali s hitrejšimi avtomobili, kot so bila klasična policijska patruljna vozila. Zato so 1. novembra 1962 pri Scotland Yardu ponosno prevzeli nove cestne športnike, ki so imeli vgrajen 2,5-litrski motor V8 z največjo močjo 104 kilovate (140 KM) in so dosegali hitrosti do 210 kilometrov na uro.
Daimler SP250 je bil britanski izdelek, policijska različica pa izpeljanka športnega modela, prvič predstavljenega leta 1959. Za prenos moči je skrbel tristopenjski samodejni menjalnik, ki ga je bilo mogoče s pomočjo posebnega vzvoda zadržati v nižji prestavi, da so lahko policijski zasledovalci bolje izkoristili zmogljivosti motorja.
Dvosedežni kabriolet z mehko streho in v praksi povsem neuporabno zadnjo klopjo, je imel policijsko sireno nameščeno na sprednji odbijač, ker ni nosil posebnih oznak, pa so morali uniformirani policisti z njim po predpisih patruljirati s spuščeno streho. Zadnjega izmed 26 primerkov policijskih športnih kabrioletov so upokojili leta 1967, eno izmed ohranjenih vozil pa je prevzelo vlogo uradnega vozila na dirkah starodobnikov v Goodwoodu.
Omenjeni avtomobil s skoraj pol stoletja dolgo delovno dobo bodo konec oktobra prodali na dražbi, zanj pa naj bi iztržili tja do 35 tisoč britanskih funtov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje