Francoz je pri Volkswagnu zadolžen za prestižne znamke. Serijska proizvodnja avtomobila je bila že večkrat zadržana.
Kocka je padla - 16-valjni bugatti s 1001 KM in 406 km/h končne hitrosti bo končno ugledal luč sveta v drugi polovici leta 2005.
Koncept je bil prvič predstavljen že leta 1998, razlogov za zamudo pa je več, med njimi sta bila najbolj pereča slaba vodljivost pri višjih hitrostih in teža.
Avto bo stal okroglih milijon evrov (+ davek!). Proizvodnja veyrona bo potekala v rodnih krajih bugattija na severu Francije v Molsheimu. Letna proizvodnja? 50 primerkov. Leta 2009 prihaja še manjši chevron.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje