Atmosferski motor s prostornino 8,3 litra, ki razvije moč 735 kW (1000 KM) in se zavrti do 9500 vrtljajev na minuto, ostaja osnova. Razvije tudi 900 njutonmetrov navora. Atmosferski motor sodeluje s kar tremi elektromotorji. Dva sta na sprednji premi, eden na zadnji, energija pa prihaja iz kompaktne baterije s kapaciteto 25 kWh. Sistemska moč je kar 1324 kilovatov (1800 KM). Menjalnik je 8-stopenjski z dvojno sklopko.
Po uradnih podatkih Bugattija je tourbillon od prvotnega chirona od 0 do 100 km/h hitrejši za 0,4 sekunde, saj to hitrost doseže v točno dveh sekundah. Do 200 km/h pospeši v manj kot petih sekundah, do 300 km/h v manj kot 10 sekundah in do 400 km/h v manj kot 25 sekundah. Največja hitrost tourbillona je 445 km/h. Samo na elektriko lahko prevozi razdaljo do 60 kilometrov.
"Z vsako generacijo svojega hiperšportnega avtomobila je Bugatti dvignil merila oblikovanja, inženiringa, zmogljivosti in izdelave v nove višave," so ob razkritju zapisali pri Bugattiju.
Čeprav je dizajn evolucija chirona, pri Bugattiju trdijo, da sta šasija in struktura karoserije popolnoma nova. Zahvaljujoč uporabi ogljikovih vlaken in aluminija vozilo tehta le 1995 kilogramov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje