Vozilo je prilagojeno udobju, veliko je elektrike, steklo na zadnjih vratih se lahko odpira posebej. Foto:
Vozilo je prilagojeno udobju, veliko je elektrike, steklo na zadnjih vratih se lahko odpira posebej. Foto:

Tako kot drugi SUV, ki nastaja znotraj koncerna PSA, Peugeotov 4007, bo tudi c-crosser zelo podoben Mitsubishijevemu outlanderju.

Trije avtomobili se bodo ločevali predvsem po motorni maski in oblikovalskih posebnostih, pri čemer naj bi šel najdlje prav c-crosser. Poudarek c-crosserja bo na udobju, k čemer bo med drugim pripomogla tudi dolžina vozila prek 4,60 metra.

Za zdaj le 2,2-litrski dizel
V prilagodljivo notranjost bo šlo do sedem sedežev, pri čemer se zadnja vrsta lahko podre v dno prtljažnika, druga vrsta pa se uravnava električno. Voznik se bo lahko zanašal na šeststopenjski menjalnik in vsaj na začetku le na 2,2-litrski dizel HDI s 116 kW (156 KM). C-crosserju poznavalci napovedujejo precej svetlejšo prihodnost kot peugotovemu 4007, ki je po oblikovalski in vsebinski ravni poznavalce precej razočaral.

Nekoč najbolj prodajani razred SUV-ov, ki je do zdaj v Evropi zrasel že na pomembnih 12 odstotkov tržnega deleža, je torej zadišal tudi Francozom. Pred kratkim je svojega tekmeca v razredu predstavil Renault. Imenoval se bo koleos.